Re: [gnu-pl] Re: Aktualizacja, nowe

From: Artur Skura
Subject: Re: [gnu-pl] Re: Aktualizacja, nowe
Date: Wed, 20 Feb 2002 18:11:28 +0100

On Wed, Feb 20, 2002 at 05:39:33PM +0100, Wojtek Kotwica wrote:

> Oprócz paru zwykłych tropów na samym serwerze GNU, nie mamy. Były tylko
> informacje w zeszłym roku (sam wiesz). Może by zrobić i umieścić na
> gnu.org.pl, przy okazji przemeblowania?

Łukasz, wrzucisz?

(acha, kiedyś pisałeś żeby podesłać nowe hasła bo cośtam. Może ustaw
byle jakie i podeślij majlem - arturs i wkotwica (o ile oczywiście
Wojtek już nie wysłał)).

Co do samego tekstu, można zrobić coś prostego, w stylu:

"Aby przyłączyć się do projektu i pomóc w tłumaczeniu tekstów,
skontaktuj się z <i tu dalej nie wiem kim - z Sergiuszem chyba?>".
+ lista tekstów już przetłumaczonych. A najlepiej tabelka:
tekst, status, data rozpoczęcia tłumaczenia, data zakończenia.
Chyba że chcecie coś bardziej patetyczno/cheguevarowego w stylu "i ty
możesz zmienić losy świata, bez ciebie ten sajt zginie" itd.

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.wolneprogramy.org