web-translators-pl

Re: [gnu-pl] Re: Aktualizacja, nowe

From: Marcin Wyszomierski
Subject: Re: [gnu-pl] Re: Aktualizacja, nowe
Date: Wed, 20 Feb 2002 18:21:58 +0100

On Wed, Feb 20, 2002 at 06:11:28PM +0100, Artur Skura wrote:

> "Aby przyłączyć się do projektu i pomóc w tłumaczeniu tekstów,
> skontaktuj się z <i tu dalej nie wiem kim - z Sergiuszem chyba?>".

konkretyzujac, dobrze jest by potencjalny tlumacz dolaczyl w email'u informacje
co chce tlumaczyc, i ewentualnie w jakim czasie jest w stanie to zrobic, choc
czas moze byc opcja, by nikogo nie naciskac. ;)

> + lista tekstów już przetłumaczonych. A najlepiej tabelka:
> tekst, status, data rozpoczęcia tłumaczenia, data zakończenia.
> Chyba że chcecie coś bardziej patetyczno/cheguevarowego w stylu "i ty
> możesz zmienić losy świata, bez ciebie ten sajt zginie" itd.

Acha, jeszcze jedno, czy dokumenty po przetlumaczeniu beda "produkowane" w
jakims konkretnym formacie, np. *ps, *sgml, czy bedzie to HTML, a moze ASCI

> Pozdrowienia,
> Artur

pozdrawiam
--|mw|