[gnu-pl] kevin-cole-response - poprawki

From: leszek_kaplita
Subject: [gnu-pl] kevin-cole-response - poprawki
Date: Wed, 3 Sep 2003 14:27:37 CEST

Wojciech Kotwica <address@hidden> napisał:

> Drobiazgi:
> * brak kropki po zdaniu umieszczonym w nawiasie
> * s/Acces/Access/
> * s/Dziękujemy/Dziękuję/ # ten tekst to prywatna odpowiedź na list
>           # prywatnego nadawcy, przykład

Rzeczywiscie jeszcze sporo drobiazgow umknelo mojej uwadze.

> A. W MS-Word, tak jak w innych programach Microsoftu, jest to opcja
>     "Zapisz jako...", zaś format opisano jak "MS-DOS Tekst", przez "ks".

Mozliwe, nie korzystam z oprogramowania MS. (co za pech ;)

> BTW, nie wolisz korespondencji na forum listy? Łatwiej w kilka osób
> znajdować rozwiązania :-)

OK.

W zalaczniku przesylam poprawiona wersje. Zasugerowane zmiany wlaczylem do
tekstu.

pozdr

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/