[gnu-pl] pare pytan dotyczacych tłumaczen

From: slawooo
Subject: [gnu-pl] pare pytan dotyczacych tłumaczen
Date: 04 Sep 2003 17:17:26 +0200

hej!
to znowu ja. pisalem niedawno do was w sprawie dołączenia się do projektu
tłumaczenia stron gnu. Może jestem troche tempy ale gdzie mam wysyłać
przetłumaczone strony? narazie przetłumaczyłem tylko jedną ale obiecuje
sie poprawić. trudno mi jest troche pracować przy tym projekcie w chwili
kiedy nie znam jego organizacji.

Z góry dzięki. Słąwek Biegluk.

ps. W załączniku przesyłam to co zrobiłem. Prosiłbym o jakąś opinię i
ewentualnie instrukcje co powinienem robić inaczej.

 [image of a Philosophical Gnu] [ English | French | Polish ]

Wiadomość generowana automatycznie:

Dokument przez ciebie wysłany jest plikiem niezgodnym z formatem internetowej poczty elektronicznej. Wykożystuje on zastrzeżony format, nieczytelny na kilku typach komputerów, między innymi tych wykożystywanych przez upośledzonych wzrokowo czytelników i starszych komputerach używanych w różnych krajach. W większości wypadków, rozmiar tego typu plików jest znacząco większy od plików tekstowych zawierających te same informacje. (Nawet jeśli WYGLĄDA ci to na czysty tekst, raczej nim nie jest, i zawiera znaczną ilość zbędnych kodów formatujących, informacji drukarki, itp.) Poza tym, dokumenty Microsoft Word są często zainfekowane wirusami. Pliki Excel'a, Access'a i Power Point'a również są podate na tego typu infekcje.

Proszę "Zapisz jako..." DOS Text, HTML lub PDF (Portable Document Format, Przenośny Format Dokumentowy ) i taki plik wyślij jako załącznik. Inną możliwością jest poprostu wpisanie swojej wiadomości pezpośrednio do mail'a (nie do Microsoft Outlook'a lub Microsoft Word'a). W takim wypadku nie ma potrzeby używania załączników.

W tych najbardziej nielubianych sytuacjach, kiedy twój dokument nie może być przekonwertowany do otwartego, niezastrzeżonego formatu, przemyśl umieszczenie jego treści na stronie www, i wysłanie listu e-mail zawierającego jej adres URL.

Z góry dziękujemy.

(Microsoft jest organizacją kryminalną, uznaną winną naruszania zasad chroniących wolny rynkek, przez Sąd Okręgowy Stanów Zjednoczonych, U.S. District Court oraz Sąd Apelacyjny Stanów Zjednoczonych, U.S. Court of Appeals.)

[ English | French | Polish ]

Wróć do strony domowej projektu GNU.

Prosimy o wysyłanie pytań dotyczących FSF & GNU na adres address@hidden. Są również inne drogi kontaktu z FSF.

Prosimy o wysyłanie komentaży dotyczących tych stron web na adres address@hidden, pozostałe pytania na adres address@hidden.

Last updated: $Date: 2003/05/01 14:36:56 $ $Author: taz $