[gnu-pl] Re: sco-gnu-linux (Re Tłumaczenie: philosophy/ wsis-2003)

From: Wojciech Kotwica
Subject: [gnu-pl] Re: sco-gnu-linux (Re Tłumaczenie: philosophy/ wsis-2003)
Date: Thu, 04 Sep 2003 18:13:31 +0200

Tłumaczenie już jest dostępne na serwerze GNU, połączone z resztą stron.

Informacje  na gnu.org.pl o wykonanych i zarezerwowanych - uaktualnione.
Dorzuciłem też na głównej stronie odnośnik do nowej strony "Co nowego".
mam nadzieję, że tym razem, ograniczając się do najważniejszych rzeczy,
będę miał więcej czasu i wypali.

Wszystko poszło w zaproponowanej postaci, komentuję tylko ad libitum:

"naszpikowane" jest ladniejszym slowem, ale "przeszyte" blizej mi sie
kojarzy z oryginalem, wiec trudno mi powiedziec, ktora wersja jest lepsza.

Zostaje, jak jest, tj. "przeszyte", najwyżej zmienimy, jeśli się zdecydujemy
na drugi wariant.

21. Professor Moglen wierzy, że (believes that) -> profesor Moglen
   uważa, że

Lepiej:
jest przekonany, że

Wierz lub nie, tak właśnie napisałem w pierwszym odruchu, a potem
zmieniłem :-)

  http://www.gnu.org/philosophy/sco/sco.html ?

OK.
Tym razem nie deklaruje terminu, ale ze wzgledu na objetosc powinno
mi to tym razem zajac mniej niz miesiac :-]

Wiem, że pójdzie Ci szybko :-)

--
HQ