www-pl-announce

[www-pl-announce] stan tłumaczeń

From: Jan Owoc
Subject: [www-pl-announce] stan tłumaczeń
Date: Wed, 11 Aug 2010 15:08:09 +0200

Witam wszystkich,

1. Nowe tłumaczenia
2. Ranking tłumaczeń
3. Recenzenci
4. Nieaktywni tłumacze

//==**==//
1. Nowe tłumaczenia

W ostatnim tygodniu udało nam się przetłumaczyć 3 nowe artykuły. To są:
http://www.gnu.org/licenses/licenses.pl.html
http://www.gnu.org/philosophy/boldrin-levine.pl.html
http://www.gnu.org/philosophy/not-ipr.pl.html

Dziękuję tłumaczom.

//==**==//
2. Ranking tłumaczeń

Przez ostatni tydzień przybyło tylko kilka tłumaczeń:

1. 202 : francuski
2. 76 : catalan
3. 69 : hiszpański (tydzień temu było 67, a dwa tygodnie temu 66)
4. 65 : arabski
5. 58 : polski (tydzień temu 55, a dwa tygodnie temu 44)
6. 41 : bułgarski
7. 32 : serbski
8. 31 : turecki
9. 28 : włoski (tydzień temu było 27)
10. 24 : farsi

//==**==//
3. Recenzenci

Obecnie czekają dwa artykuły na recenzje:
http://pl.gnu-ptt.wikia.com/wiki/Do_t%C5%82umaczenia#Czekaj.C4.85_na_recenzje

4. Nieaktywni tłumacze

Ten temat poruszyłem w specjalnym liście tydzień temu. Głównie chodzi
o to, że tłumaczenie niektórych artykułów jest pilne a tłumaczenie
ciągnie się miesiącami. Nawet dla dłuższych artykułów, 2 miesiące to
dużo czasu. Pierwszy raz to poruszyłem w połowie czerwca, więc dwa
miesiące upływa wkrótce...

Pozdrawiam,

Janek