www-pl-announce

[www-pl-announce] stan tłumaczeń

From: Jan Owoc
Subject: [www-pl-announce] stan tłumaczeń
Date: Tue, 31 Aug 2010 14:32:39 +0200

Witam wszystkich,

1. Nowe tłumaczenia
2. Ranking tłumaczeń
3. Recenzenci
4. Nieaktywni tłumacze usunięci

//==**==//
1. Nowe tłumaczenia

W ostatnim tygodniu udało nam się przetłumaczyć i zrecenzować dwa artykuły:
http://www.gnu.org/distros/common-distros.pl.html
http://www.gnu.org/gnu/gnu-history.pl.html

Dziękuję tłumaczowi.

//==**==//
2. Ranking tłumaczeń

Z dwoma nowymi tłumaczeniami, ranking jest bez zmian:

1. 202 : francuski
2. 76 : catalan
3. 69 : hiszpański
4. 65 : arabski
5. 61 : polski (dwa tygodnie temu 59)
6. 41 : bułgarski
7. 32 : serbski
8. 31 : turecki
9. 28 : włoski (dwa tygodnie temu było 27)
10. 24 : farsi

Brakuje nam 9 tłumaczeń aby wyprzedzić Hiszpanów ;-).

Zauważyłem, że jesteśmy w około połowie esejów (jest 50 bez
przydzielonych tłumaczy). Jeśli każdy aktywny tłumacz (więcej o tym
dalej) tłumaczy jeden artykuł na miesiąc (wiele mają stare polskie
wersje, więc to nie jest trudne), to do końca roku skończymy wszystkie
eseje :-).

//==**==//
3. Recenzenci

Obecnie czeka sześć (6) artykułów na recenzentów:
http://pl.gnu-ptt.wikia.com/wiki/Do_t%C5%82umaczenia#Czekaj.C4.85_na_recenzje

Wygląda na to, że 9 artykułów jest całkiem osiągalne, choć nie do końca wakacji.

//==**==//
4. Nieaktywni tłumacze

Minęły dwa tygodnie, a odezwała się jedna osoba. W pozostałych
przypadkach, jestem zmuszony odsunąć tłumacza od grupy.

Na wiki usunąłem tłumacza zarówno z grupy jak i z tłumaczenia danego artykułu.

W naszej grupie zostało 12 osób:
- Oskar Gałecki
- Kamil Lebiecki
- Mariusz Libera
- Jan Owoc
- Daniel Oźminkowski
- Paweł Różański
- Agnieszka Sznajder
- Pawel Szulczewski
- Michał Walenciak
- Jan Wieremjewicz
- Marcin Wolak
- Sylwester Zarębski

Jako tymczasowo nieaktywni:
- Artur Jaskólski
- Karolina Milewska
- Bartosz Woronicz

Aby pozostać aktywnym tłumaczem, należy co 2 miesiące tłumaczyć
artykuł. Jeśli ktoś wie z góry, że ma dłuższy urlop, najlepiej aby sam
to zgłosił u lidera.

Z wiki już usunąłem wszystkich nieaktywnych tłumaczy. Za kolejne dwa
tygodnie usunę także z listy i Savannah.

Pozdrawiam,

Janek