gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Gnuheter 1.2

From: Olle E. Johansson
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Gnuheter 1.2
Date: Wed, 12 Feb 2003 08:37:13 +0100

Jag skulle vilja se möjligheten att ha flera användargrupper och behörighet till olika moduler.

Fast inte på ett så komplicerat och taskigt dokumenterat sätt som Postnuke, utan mycket enklare.

Ta till exempel en förening som vill ha vissa nyhetsämnen för medlemmar, kanske köra en speciell kalender för medlemmar och ha en speciell behörighetsgrupp med motsvarande områden för styrelsen.

Eller ett företag som vill ha speciell information för medlemmar.

Det kanske till och med vore kul att ha en Gnuheter-dev-kväll någonstans och spåna, snacka och dricka en god kopp grönt te?

Det är möjligt att jag kan låna en lokal i stan någon kväll. Med vanligt 08-landsortsförakt menar jag då Stockholm City ;-)

/O