gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Gnuheter 1.2

From: Aron Boström
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Gnuheter 1.2
Date: Wed, 12 Feb 2003 18:14:36 +0100

On Wednesday 12 February 2003 07:20, Patrik Wallstrom wrote:
> Vad är kvar att göra med themes? Några av buggarna som finns tycker
> jag ju man kan fixa. Jag ska försöka få lite tid över till sånt.

Egentligen inget stort alls.Ytterligare saker kan nog introduceras utan
problem när behov skulle dyka upp.

Några buggar borde fixas, speciellt med kommentarer/poll.
De är inte dödsviktiga, men man skulle sova bättre om de vore lösta. :-)

> Annars tycker jag att vi förbereder en ny release. Jag borde skriva
> lite text om hur man uppgraderar mellan versioner.

> Dags att sätta igång med admin+user, men vi borde speca hur det ska
> fungera. Hela admin.php är dumt skrivet, jag gillar min lite
> "distribuerade" lösning som i t ex kalendern.

Det känns som om config är det första att ge sig i kast med initialt. Då hade
man kunnat fixa användarhanteringen med den nya configen och inte behövt bry
sig om att anpassa anv.hant. till en ny config i efterhand.

Olles tankar om anv.hant. var mycket intressanta, liksom idén om en
Gnuheter-dev-kväll. Tyvärr är det utifrån mitt perspektiv väldigt långt
avstånd till mälardalen. :-(
--
.Aron