gug-bg-herd

Re: Проблем с aspell-bg/bgoffice

From: Yavor Doganov
Subject: Re: Проблем с aspell-bg/bgoffice
Date: Tue, 20 Jul 2010 15:20:09 +0300

В 22:34 +0300 на 18.07.2010 (нд), Ivaylo Valkov написа:
> Вече ми се струва съмнително да се появява само при мен. Някой
> натъквал ли се е нещо подобно?

На една от машините ми открих същия проблем, така че не си само ти.

> Някакви решения?

aptitude purge aspell-bg; aptitude install aspell-bg

> Явно ще трябва да подавам доклад за грешка.

Намирисва на регресия при обновяването.  Което е странно, защото няма
никакви промени отнасящи се до aspell-bg в -10.  Ако можеш да
демонстрираш проблема (инсталираш -9 от lenny, след това обновяваш до
-10), то това задължително трябва да се докладва с критичност "grave".