gug-bg-herd

Re: Проблем с aspell-bg/bgoffice

From: Ivaylo Valkov
Subject: Re: Проблем с aspell-bg/bgoffice
Date: Tue, 20 Jul 2010 22:51:18 +0300

On 20.07.2010 21:10, Yavor Doganov wrote:
Това не би трябвало да се получава според мен; чрез postinst файловете
трябва да се „прекомпилират“, при което излиза съобщение на stdout.
Тук не излиза, което е меко казано съмнително.
Надявам се, че не съм отрязал нещо. Уж всичко беше записано с конвейер.

За съжаление, аз все още се ровя длибоко из многообразните сакатлъци в
Debian около GNUstep

Успех.

нямам време и да превеждам,

Аз действам по въпроса доста скоростно, тъй като имаше някакъв проблем с машината, на която е хранилището и докато ѝ възстановят връзката към мрежата времето си изтече (е почти).

Както и да е, bgoffice е изоставен пакет --

Да, забелязах малко след като изпратих предното писмо. Не знаех. Ако някой друг се интересува – [1] и по специално [2]. Учудвам се, че не е изгърмяло по-рано.

ако някой не се заеме
[поне да разреши тази грешка], миграцията lenny->squeeze ще е ялова
поне в този аспект.

Не само, засяга и производните дистрибуции. Айде за Ubuntu не ми дреме (и едва ли на някой в този списък), но от него се правят gNewSense и Trisquel и попада и в тях. Trisquel е засегната точно при преминаване от стабилна към нестабилна версия. Не знам как е при gNewSense. Там има ли нестабилна версия? Имах една инсталация, обаче лаптопа напълно сдаде багажа и така и не ми се отдаде възможност да я използвам.

Струва ми се проблемът като цяло е при преминаване към друга версията на пакета. Би следвало да се прояви и при обновяване в една и съща версия/клон на дистрибуцията. От това което прочетох в последните записи на [2] излиза, че трябва пълна реорганизация и заради по-новата версия на данните и подредба при източника. Ще прегледам в близките дни по-подробно преди да подам доклад за грешка. Много е вероятно да пиша пак, защото за мен това са непознати територии. ;)

[1] http://packages.qa.debian.org/b/bgoffice.html
[2] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=433311