[Serbiangnome-lista] Re: Odluka: upotreba prvog lica za program

From: Simic Slobodan
Subject: [Serbiangnome-lista] Re: Odluka: upotreba prvog lica za program
Date: Tue, 02 Sep 2003 13:46:11 +0200

Nije mi bas jasno ko se kome obraca u prvom licu a pogotovo posle datog primera. Naime program i treba sam za sebe da kaze "Ne mogu da ucitam datoteku" ali korisniku treba da se obraca sa Vi dakle korisniku treba saopstiti "Ne mozete uraditi to i to" a ne "Ne mozes da uradis to i to" ili "Nisi dobro uneo..."

Mislim da tako treba prevoditi.

Pozdrav