Одг: [Serbiangnome-li sta] Odluka: upotreba prvog lica za program

From: Александар Урошевић
Subject: Одг: [Serbiangnome-li sta] Odluka: upotreba prvog lica za program
Date: Wed, 3 Sep 2003 23:35:18 +0200

2003.08.31 22:56 — Страхиња Радић написа:

        Па немој тако, ми само мислимо да је овако боље. То не значи
да је то и
стварно боље. То је моје (за Уркета не могу ништа да тврдим)
субјективно
мишљење. Знам да би се проф. Витас противио мом начину, јер
„персонификујем
рачунар“.

Ево да пробам дељење сандучета између Клавса и Балсе, и уједно само додам да је мој став да ако већ човек користи рачунар за рад, треба да има неку интеракцију са њим. Да би знао шта се дешава „иза сучеља“, рачунар треба да обавештава корисника о томе. А обзиром да нису чували овце заједно (рачунар и корисник), рачунар, односно програм, само показује учтивост и из тог разлога персира кориснику, а за своје поступке говори у првом лицу (напокон, вештачка интелигенција је у питању, зар не? Макар и у траговима).

Е сад, пошто овде влада демократија, имамо право да мислимо шта хоћемо, а на „маси“ је да се одлучи за коју ће се опцију одлучити :)

2) скраћенице: ако је преведено на српски, пишу се ћирилицом, великим
3) називи фирми, производа: како-које: нпр.:

А шта мислиш о томе да се направи нека листа имена, скраћеница и назива са кратким (генералним) објашњењем зашто је то баш тако. МИслим да би се тако решила мистерија ХТМЛ—a и других скраћеница.

Поздрав,

--
  URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 104794867
 Registered Linux User #280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX