[Serbiangnome-lista] ОДАБИР?

From: Владимир Маринковић
Subject: [Serbiangnome-lista] ОДАБИР?
Date: Sat, 27 Sep 2003 17:03:45 +0200

Ћаос!

Од недавно сам почео да се занимам за преводе разних програма и радних
површина. Тренутно живим у иностранству и немам баш пуно завршених разреда
српског језика (свега основну школу), али ја барем сматрам да познајем
довоњно језик да могу да осетим када ми нешто звучи ван памети...

Два пута сам се до сада сусрео са речју "ОДАБИР". Та реч ми никако не звучи
правилно, тако да, први пут када сам је сусрео (није важно где), нисам
одреаговао... Ево је доле у тексту по други пут... С обзиром да из српског
имам само пет минута школе и мали одмор, узео сам да се консултујем са
књигама:
  - Лексикон страних речи, Милан Вујаклија: Као и очекивано, _нема те речи_.
  - Српскохрватско-Енглески речник, Мортон Бенсон: _Нема те речи_.
  - Правопис српскохрватског књижевног језика, Матица српска и Матица
хрватска: _Нема те речи_.
  - Речник савременог српског језика с језичким саветником, др Милош
Московљевић: _Нема те речи_.

Мој закључак је да та реч није баш правилна. Као што рекох, ја (а и све ове
књиге) можда грешим, па бих волео да ми ви, који користите ту реч, дате барем
један доказ о правилности те речи.

Ово писмо нема за циљ да икоме ишта набија на нос или вређа. Ја бих волео да
знам ово због себе и због мог личног упознавања језика.

Поздрав,

Влада

Дана subota 27. septembar 2003. 00:55, Caslav Ilic написао/ла:

--

  \|/ ____ \|/       Владимир Маринковић
  address@hidden/ oo address@hidden