Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona

From: Artur Skura
Subject: Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona
Date: Sun, 3 Mar 2002 20:16:31 +0100

On Sun, Mar 03, 2002 at 07:26:01PM +0100, --s+ wrote:

> ciężko powiedzieć, ale wydaje mi się, że można dodawać własne,
> _oprócz_ tych angielskich?

Na zdrowy rozsądek - tak; choć chyba nie bez konsultacji z kimś. Bo
mogłoby się okazać, że nagle  .gnu.org stało się pełne odnośników do
jakichś odjechanych tekstów ;)

RMS raczej by nie miał zastrzeżeń, pamiętam w nocy podczas JWGL
rozmawialiśmy o hakerach. M.in. o hakerach w sensie potocznym. I byłem
zdziwiony lekkością podejścia RMS-a do kwestii włamań. "It's just
breaking a rule. What counts is what you do when you're in" ;))

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.wolneprogramy.org