web-translators-pl

Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona

From: Artur Skura
Subject: Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona
Date: Mon, 4 Mar 2002 13:49:46 +0100

On Mon, Mar 04, 2002 at 01:12:41PM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting Wojtek Kotwica <address@hidden>:]

> To wrzucisz? Albo daj pliki, a ja wrzucę.
> Za kwadrans zrobię moduł GNU w cvsroot,
> pod nim www.gnu.org.pl z przeznaczeniem na strony.
>
> Artur, czy RWO nie mogłoby również wylądować pod
> www.gnu.org.pl?

Zależy co masz na myśli - jeśli chodzi o:

* wrzucenie stron RWO do CVS - jak najbardziej tak, to by się przydało,
* zrobienia kopii/podpięcia stron RWO do tego co jest - wątpię,
  nie wiem czy tam jest php/mysql
* umieszczenia linku do stron RWO - to w każdej chwili ;)

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.wolneprogramy.org