Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona

From: --s+
Subject: Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona
Date: Mon, 4 Mar 2002 13:12:41 +0100

--->[Quoting Wojtek Kotwica <address@hidden>:]

> Za.

To wrzucisz? Albo daj pliki, a ja wrzucę.
Za kwadrans zrobię moduł GNU w cvsroot,
pod nim www.gnu.org.pl z przeznaczeniem na strony.

Artur, czy RWO nie mogłoby również wylądować pod
www.gnu.org.pl?

> "Cisi posiędą ziemię" - zajrzyj do CVSROOT/log_accum2.pl ;-)

nie czytam listy commitów PTM, stąd nie wiedziałem.

> Acha, i wziąłem za Ciebie bash.1 w PTM, nie pamiętasz?

ja chcę też robisz basha... zaniechałem, bo nie miał
supportu do i18n - coś się ruszyło w tej sprawie?

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org