web-translators-pl

Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona

From: --s+
Subject: Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona
Date: Mon, 4 Mar 2002 13:59:29 +0100

--->[Quoting Wojtek Kotwica <address@hidden>:]

> Oj, kurczę, ale  cymbał ze mnie -  wrzuciłem wprost do
> GNU/ :-(

muszę się z  tym nieco zgodzić. ;-)  ale zaraz pomieszam
bezpośrednio na serwerze, zrób wtedy od nowa 'cvs get'.

> Nie dawałem  plików tłumaczonych  z gnu.org, bo  i tak
> należałoby je  odświeżyć, a  może i zrzucić  na kupkę.
> Struktura katalogów  (i w cvs  i w gnu.oeg.pl)  jest w
> ogóle do uzgodnienia.

gnu.org  bym pozostawił  na savannah  - na  .pl linkował
jedynie strony  do oryginalnego serwera. po  co dublować
robotę.

> Acha, mógłbyś w loginfo skierować powiadomienia na iną
> listę  niż ogólna  PLD  (nie subskrybuję,  bo za  duży
> ruch)? Thx.

zrobi się niebawem. dam znać.

> Mmmm, 2.05a  ma taki  sam, jak 2.04,  a ten  taki sam,

to baw się sam, ja mam gdzieś taką [niepotrzebną] robotę.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org