Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona

From: Wojtek Kotwica
Subject: Re: [gnu-pl] Nowa przetlumaczona strona
Date: Mon, 4 Mar 2002 13:46:07 +0100

-s+ wrote:

> To wrzucisz? Albo daj pliki, a ja wrzucę.
> Za kwadrans zrobię moduł GNU w cvsroot,
> pod nim www.gnu.org.pl z przeznaczeniem na strony.

Oj, kurczę, ale cymbał ze mnie - wrzuciłem wprost do GNU/ :-(
Nie dawałem plików tłumaczonych z gnu.org, bo i tak należałoby
je odświeżyć, a może i zrzucić na kupkę. Struktura katalogów
(i w cvs i w gnu.oeg.pl) jest w ogóle do uzgodnienia.

Acha, mógłbyś w loginfo skierować powiadomienia na iną listę
niż ogólna PLD (nie subskrybuję, bo za duży ruch)? Thx.

> nie czytam listy commitów PTM, stąd nie wiedziałem.

Nie-nie, to nie PTM ;_) to ogólny skrypt wysyłający powiadomienia
o wszystkich commitach w cvs-ie PLD.

> ja chcę też robisz basha... zaniechałem, bo nie miał
> supportu do i18n - coś się ruszyło w tej sprawie?

Mmmm, 2.05a ma taki sam, jak 2.04, a ten taki sam, jak... :-(

--
HQ