Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?
Date: Sat, 20 Sep 2003 05:16:30 +0200

субота, 20. септембар 2003. 04:26:21 CEST — Toplica Tanasković написа:

        Jao, da mi je da uhvatim onog majmuna koji je zapoceo ovu
posast. Samo na pet minuta, vise mi ne treba. @address@hidden@#& mu seme i pleme, nistacko.

Nemoj da budes destruktivan :-P

Budi konstruktivan:
"*Napravicu* od njega palacinku, *ucinicu* mu zivot gadnim..."

        Upravo sam skinuo svojih danasnjih 2MB...

Ako imas prilike da podesavas server mozda postoji bolje resenje. Primetio sam da svaka poruka sa virusom koristi u MIME zaglavlju "SUBJECT:" (velikim slovima), dok vecina obicnih programa salje "Subject:".

Ukoliko se ovo nastavi i sutra, napisacu mali program koji ce se povezivati na POP3 server i cistiti poruke koje sadrze ovakva zaglavlja bez preuzimanja, pa cu ga proslediti.

Ziveli,
Danilo