Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?
Date: Sun, 21 Sep 2003 06:02:35 +0200

недељa, 21. септембар 2003. 07:46:15 CEST — snpe написа:

Nasao sam ono sto mi treba : mailfilter (mailfilter.sourceforge.net)
Skida hedere poruka samo i moze se zabraniti po svim poljima u hederu
velicini poruke itd (koristi regularne izraze)
Radi  i sa fetchmailom (preconnect)

Pa i moje radi sa fetchmail-om (ja ga tako i koristim :-). A moguce je postaviti svakakve kriterijume ako poznajete Python ;-) Ih bre, niko nema poverenja u moj program :-)

Usput, danas nisam "primio" nijednu poruku tog tipa, a ~/.spamlog u koji belezim sve sto obrise onaj Python program kaze:
$ grep 'br.' ~/.spamlog
br. 1 od ' "Microsoft Technical Assistance" <address@hidden>': 'Update' br. 4 od ' "Microsoft Net Delivery System" <address@hidden com>': 'Undelivered Message' br. 7 od ' "Customer Bulletin" <address@hidden>': 'Latest Internet Critical Pack' br. 9 od ' "MS Net Mail Storage System" <address@hidden>': 'Bez naslova'

i tako 23 poruke, tj. usteda od 23x148kb=3,4MB :-)

Ja zabranjum po poljima To: i From; (sve sa
msn.com,msdn.com,microsoft.com -
ima nekoliko domena koje virus koristi)

Velikim slovima 'SUBJECT' je ubedljivo najpouzdaniji kriterijum koji sam do sada ja uocio (dosta poruka je doslo sa nekih drugih domena, kao sto se i vidi gore).

Mislim da je ovo korisno svima koji su dial-up, ISDN i uopste sa pop
protokolom, a imaju problema sa ovim virusom

Naravno, a mailfilter je resenje i za mnoge druge probleme (ali obzirom na jednostavnost Pitona, ne mislim da je ista lakse nego napraviti sopstveni filter u njemu ;-).

Ziveli,
Danilo