Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?

From: snpe
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?
Date: Sun, 21 Sep 2003 05:46:15 +0000

On Saturday 20 September 2003 12:36 pm, Danilo Segan wrote:
> субота, 20. септембар 2003. 14:30:32 CEST — Danilo Segan написа:
>
> Jedino sam program zaboravio da prikacim :-)

Nasao sam ono sto mi treba : mailfilter (mailfilter.sourceforge.net)
Skida hedere poruka samo i moze se zabraniti po svim poljima u hederu
velicini poruke itd (koristi regularne izraze)
Radi  i sa fetchmailom (preconnect)

Ja zabranjum po poljima To: i From; (sve sa msn.com,msdn.com,microsoft.com -
ima nekoliko domena koje virus koristi)

Mislim da je ovo korisno svima koji su dial-up, ISDN i uopste sa pop protokolom,
a imaju problema sa ovim virusom

pozdrav
peco