Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?
Date: Sat, 20 Sep 2003 14:30:32 +0200

субота, 20. септембар 2003. 08:53:49 CEST — Urke MMI написа:

E super. Ajde, mrzi me više da polu-automatski proveravam naloge
KShowMailom :) Kad smo snobovi, da budemo do kraja ;) Mada, već ima
p3c program koji je odličan i koji to može da radi, ali zašto kad možemo da imamo domaće pameti delo!? Ali stvarno, mrzi me da ponovo štelujem p3c, a on ima podudaranje regularnim izrazima, ali nije specijalizovan samo za SUBJECT đubre kao što će biti taj tvoj. Samo požuri!

Evo ga. Unesi parametre u programu (server i korisnik, a ako hoces dodaj i lozinku da ne moras da je unosis umesto poziva za getpass()), a uradjen je u, naravno, Pitonu.

Preporucujem dva pokretanja:
1. ./ocisti-spam -- ispisuje koje poruke ce obrisati, tj. koje imaju veliki "SUBJECT" ili koje uopste nemaju "subject" (imao sam sada 8 poruka: 6 sa "SUBJECT" i 2 bez teme koje su bile spam).

2. BRISI_VIRUSE=1 ./ocisti-spam -- ovo ce samo dodati "DELE" komandu za izabrane poruke

Ako nemate poverenja u 2., onda mozete iskoristiti listu dobijenu sa 1 da pokrene "DELE blablabla".

Pa, ko voli nek izvoli.

Ziveli,
Danilo