Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?

From: snpe
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Re: [kde-yu] MS virusi ?
Date: Sun, 21 Sep 2003 06:28:17 +0000

On Sunday 21 September 2003 04:02 am, Danilo Segan wrote:
> недељa, 21. септембар 2003. 07:46:15 CEST — snpe написа:
>
> Pa i moje radi sa fetchmail-om (ja ga tako i koristim :-). A moguce je
> postaviti svakakve kriterijume ako poznajete Python ;-) Ih bre, niko
> nema poverenja u moj program :-)

Izvini, ali ja nisam probao.Malo mi je cudno to veliko SUBJECT - moze svasta
da prodje i zato nisam probao.
Sto se tice lakoce koristenja zavisi - meni se ne da pisati nista za ove
gluposti i nemam nekih
posebnih antivirus programa, ali ovo me je bas zezalo (dobijao sampo 10-20 mb
poste dnevno
od cega je 95% ovo) - jednostavno cu dodavati svaki domen sa kojeg to smece
dodje i gotovo

pozdrav
peco