Re: [Serbiangnome-lista] Upotreba pisma na listi: kome *treba* latinica?

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Upotreba pisma na listi: kome *treba* latinica?
Date: Tue, 23 Sep 2003 20:14:20 +0200

Дана 2003.09.23 15:04, Milos Rancic је написао:
> Tamo mnogo toga ne smeta... Ukljucujuci i Obraz. Prema tome, sta smeta
> ljudima sa Naseg pisma treba uzimati sa rezervom.

        Писмо није политичка ствар, то би једино требало разграничити и јавно
рећи. Ја се у принципу не слажем са тим да се у било којем дописном друштву
које се бави српским језиком и ћирилицом на рачунарима истиче икакво политичко
опредељење. Питање писма и језика то није, и то је оно што бисмо морали да
схватимо. Сви, из било које странке или организације су добродошли, али само
као обични људи и стручњаци, и само уколико политику оставе на улазу, са
осталим металним стварима.

        „Имате ли шта да пријавите? Металне ствари, привеске, кључеве...“
                — чувар из филма „Матрица“

        Поздрав,
        Страхиња

--
((((  +  )))) „Су чимъ ће те изаћ' предъ Милоша
((( IC|XC )))  И предъ друге Србске витезове,