Re: [Serbiangnome-lista] Upotreba pisma na listi: kome *treba* latinica?

From: Milos Rancic
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Upotreba pisma na listi: kome *treba* latinica?
Date: 23 Sep 2003 22:25:35 +0200

Da ponovim ono sto sam rekao veci broj puta svima koji me na ovoj listi
znaju: Pisanje elektronskih poruka ASCII-jem je stvar kulture na
Internetu. Jos uvek nije svima moguce da citaju elektronsku postu u
unikodu. Kada taj broj ljudi padne na zanemarljivu kolicinu, tj. kada
(1) na konzoli bude bilo moguce, bez pecovanja kernela (hocu reci bez
velikih muka), pisati unikodom i (2) kada najstariji MS Windows u
sirokoj upotrebi bude 2000 (sada se jos nasiroko koriste 95 i 98) --
onda cemo moci da kazemo da nema potrebe pisati ASCII-jem, vec kako ko
zeli. Naravno, u drugom slucaju imam u vidu Srbiju, a ne Papua Novu
Gvineju.

A glavni problem pojedinih ljudi u Nasem pismu je obrazaska
iracionalnost: Neka selo crkne, samo da obicaji ostanu. Ti (Strahinja)
nisi takav (kao ni dosta ljudi na Nasem pismu), pa ti samo kazem da
klima na Nasem pismu nije reper za odredjena vrednosna merila.

Osnovna vrednost Interneta i slobodnog softvera je teznja da svakom budu
dostupni. Pisanjem poruka koje neko ne moze procitati poricemo tu
vrednost.

Pozdrav,
Milos