Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)
Date: Wed, 24 Sep 2003 21:18:38 +0200

Дана 2003.09.21 00:13, Slobo је написао:
> - prvo bi ispravio pokidane veze ka .vim/slike .
> - Danilo ce uskoro postaviti na prevod.org zavrseno uputstvo za koriscenje
> (g)vim-a pod linuksom pa bi dodao tu vezu.
> - Dodao bi vezu ka uputstvu za podesavanje kvalitetnih cirilicnih slova pod
> linux-om (za sada samo ms slova). Imas uputstvo na prevod.org
> - winxp je preveden na srpski - treba pomenuti
> - prevode se kde i gnom - treba pomenuti

        Ово иначе не би требало да спада овде, али пошто се о овоме говорило...

        Припремио сам ажириране странице за http://uliks.sf.net, али још увек
чекам на Слобу да ми пошаље ове горепоменуте ствари. Фали ми још само то, како
бих то укључио у страницу pitodg.html, и ажурирао еместо Уликса.

        Иначе, на новој страници се више неће појављивати слика са текстом
„српски Линукс“, већ „српски ГНУ“, и, уопште, веома мало ће се јављати реч
„Линукс“, уколико се уопште буде јављала. Да Томаја не би добијао погрешан
утисак на mandrake.co.yu... ;^]]]

        Такође сам припремио Милошев Манифест Уликса из 2001., који је само
превидом до сада био изостављен. Очито је да Статут нема смисла постављати, јер
се око њега нисмо усагласили, али је Манифест нешто што је неформалног
карактера и било би добро поставити га (слично Манифесту ГНУ-а).

        Поздрав,
        Страхиња

--
((((  +  )))) „Су чимъ ће те изаћ' предъ Милоша
((( IC|XC )))  И предъ друге Србске витезове,