Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)
Date: Sat, 20 Sep 2003 23:24:05 +0200

Дана 2003.09.21 00:13, Slobo је написао:
> - prvo bi ispravio pokidane veze ka .vim/slike .

        У реду. Ово је требало и раније да се уради, али никад немамо довољно
времена.

> - Danilo ce uskoro postaviti na prevod.org zavrseno uputstvo za koriscenje
> (g)vim-a pod linuksom pa bi dodao tu vezu.

        И ово је у реду.

> - Dodao bi vezu ka uputstvu za podesavanje kvalitetnih cirilicnih slova pod
> linux-om (za sada samo ms slova). Imas uputstvo na prevod.org

        Постоји и пакет srlinux Антона Зиновјева (који ја користим) са
квалитетним екранским фонтовима. Он такође подржава и конзолу.

> - winxp je preveden na srpski - treba pomenuti

        „Поменути“ је права реч.

> - prevode se kde i gnom - treba pomenuti

        Да. Свакако би требало посветити овоме више места него ИксПеу.

> U dodatku poruke mozes videti postupak za dobijanje cirilice u konzoli. I to
> bi mogao biti deo stranice.

        Хвала. Ја већ користим „srlinux“. Свакако, „не може да шкоди“ да се
постави и ово упутство. :^) Наравно, требало би прво то упутство превести на
српски.

> Ima tu jos stvari . Voleo bi prvo da cujem komentar.

        Па ето, додај све то у страницу и постави, уколико имаш налог у
Ковачници... ако не, пошаљи ми измењену страницу (наравно, спаковано програмом
bzip2) на приватну адресу, па ћу је ја првом приликом окачити.

        Поздрав,
        Страхиња

--
((((  +  )))) „Су чимъ ће те изаћ' предъ Милоша
((( IC|XC )))  И предъ друге Србске витезове,