Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)
Date: Sun, 21 Sep 2003 01:52:10 +0200

недељa, 21. септембар 2003. 01:27:32 CEST — Toplica Tanasković написа:

>    Постоји и пакет srlinux Антона Зиновјева (који ја користим)
> са квалитетним екранским фонтовима. Он такође подржава и конзолу.

        Оћу ја! Где да нађем?

A sta je lose u LatArCyrHeb-* koji dolazi uz (valjda) consoletools?

Ima ga u raznim velicinama. Takodje, postoji i jos jedan bitmapirani font "univga" (potrazite ga, cini mi se da ga je pravio Bolkhov) koji je odlican, pa ga ja povremeno koristim umesto "fixed" fonta i u
xterm-u.

Ziveli,
Danilo