Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)
Date: Thu, 25 Sep 2003 10:12:08 +0200

On Saturday 20 September 2003 23:24, Страхиња Радић wrote:
> [...]
> квалитетним екранским фонтовима. Он такође подржава и конзолу.

>       „Поменути“ је права реч.

>       Да. Свакако би требало посветити овоме више места него ИксПеу.

>       Хвала. Ја већ користим „srlinux“. Свакако, „не може да шкоди“ да се
> постави и ово упутство. :^) Наравно, требало би прво то упутство превести
> на српски.

>       Па ето, додај све то у страницу и постави, уколико имаш налог у
> Ковачници... ако не, пошаљи ми измењену страницу (наравно, спаковано
> програмом bzip2) на приватну адресу, па ћу је ја првом приликом окачити.

Strahinja,

Vreme mi dozvoljava da tek u nedelju (6-og oktobra) dopunim i prevedem
uputstva. Moj utisak je da pitodg.html ne treba da bude tekst opterecen
tehnickim detaljima tako da cu dodati samo nekoliko recenica i nekoliko veza
ka dokumentima gde se stvari detaljnije objasnjavaju.

Znaci, bice tekst i veza za vim pod linuksom , dodavanje sr_CS lokaliteta ,
dodavanje kvalitetnih cirilicnih slova na sistem i uputstvo za podesavanje
nekih programa (gnome-terminal, xterm, less, konzola ...)

Poslacu ti privatno.

Puno pozdrava, Slobo