[Serbiangnome-lista] Eto, prijavio se i ja

From: Milos Rancic
Subject: [Serbiangnome-lista] Eto, prijavio se i ja
Date: 14 Sep 2003 05:55:20 +0200

Hm. Danilo, mogao bi na levu stranu naslovne strane da postavis vezu za
prijavljivanje na listu. Opet zamalo da je ne pronadjem... Dobro, jesam
debil, priznajem ;]

Inace, cisto da kazem da mi je drago sto se ovaj projekat zahuktava i da
neke ideje koje sam imao nisu vise samo moje, vec da postoji vise ljudi
koji zele da rade na ovome i na ovaj nacin.

Nije da sam stalmanista, kakav je Danilo ;] , ali sam svakako
frisoftverovac (slobodnosoftverovac) a ne opensorsovac
(otvorenoizvornokodas) :-) Uostalom, kao anarho-individualista, blizi
sam ideji slobodnog softvera nego ideji otvorenog trgovanja sotverom.
Uostalom, i Ricard Stalman je anarhista, iako se ne izjasnjava otvoreno
kao takav.

Sa druge strane, smatram da nam sloboda daje odgovornost da cuvamo
pozitivne tekovine nasih predaka. U konkretnom slucaju to je cirilica.
Licno, smatram da oba pisma treba da budu podjednako zastupljena, sto
danas nije slucaj. To sam pokusavao skoro deset godina da objasnim
razlicitim pripadnicima razlicitih racunarskih grupa, ali sve do
skorasnjih dana tu nije bilo puno efekata. Neki su klimali glavom i
radili po starom, drugi su me prozivali da sam velikosrpski nacionalista
(sto je besmislica), treci su pokusavali da se svadjaju sa mnom... No,
to je sada njihov problem. Kakogod, kad latinica bude bila ugrozena,
branicu nju.

A sto se tice elektronske poste koju pisem askijem, glavni razlog je,
svakako, internet kultura. Jos uvek nismo u situaciji da svako moze da
cita i pise unikodom. Sekundarni je razlog to sto me zajebava GTK :-)

U svakom slucaju, osecam se kao stari ratnik koji je doziveo da se
mladje generacije izbore za ono sto on sam nije uspeo jer je posustao.
Tako da sam bio vrlo prijatno iznenadjen, da ne kazem odusevljen, kada
sam video sajt prevod.org pre nekoliko meseci.

Eto toliko za sada. Imam poneko pitanje, ali to cu ostaviti za neki
drugi mail

Pozdrav,
Milos