Re: [Serbiangnome-lista] Eto, prijavio se i ja

From: Milos Rancic
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Eto, prijavio se i ja
Date: 15 Sep 2003 09:04:17 +0200

On нед, 2003-09-14 at 22:17, Страхиња Радић wrote:
>       Што се тиче непреведених програма које ја узимам да преводим (невезано
> за сам Гном), њих радим искључиво на ћирилици. Мислим да је латиница много
> краће у употреби код Срба, 50 година наспрам ~(2000-700=1300), што је толико
> краће да се на њу више може гледати као „пролазни хир“ него као варијанта за
> неко озбиљно разматрање.

Na prostoru Zete, Duklje i Dubrovnika Srbi su u sedmom veku koristili
latinicu. Glagoljica je bila koriscena od devetog, a cirilica od
desetog. Dakle, Srbi su poceli sa koriscenjem latinice tri veka ranije
nego sto je cirilica stvorena.

>       Постоји проблем: Дунав ради са Гномом 2.0, а старе апликације (за Гтк+
> 1.2) уопште не разумеју Уникод, па тастатура Дунав са њима не ради.
>
>       Иначе, Милоше: да ли користиш http://srpski.org/dunav?

Користим своју тастатуру, тј. подразумевану :-) Иначе, као што се може
приметити, сад ми ради пребацивање у Еволуцији како треба. Још увек ми
није јасно како...

Ovog puta sam poubijao sve procese Evolucije. Mozda ona pravi problem?
Hm... Kakogod.

Naravno, koristim 2.2 GTK, tako da mi se cini da nije u tome problem.
Opet, nije da ne mogu da koristim, nego se cudno ponasa...

Pozdrav,
Milos