Re: [Serbiangnome-lista] Gnome 2.4.0 - Dropline

From: Branko Ivanovic
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Gnome 2.4.0 - Dropline
Date: Sat, 20 Sep 2003 04:20:12 +0200 (CEST)

Slobo je rekao(la):
> Ja jos uvek koristim 2.4beta1 breakme izdanje :))) Razlog je sto i pored

Ja sam nazalost presao na 2.4 iz Portage-a, te se sad borim sa nestabilnim
panelom. Zahvaljujuci tome sto vec duze vreme rade na 2.4 izdanju, BMG
ebuild je stabilniji.

> velike zelje da pratim razvojna izdanja nemam uslova da prenosim po
> 100megabajta podataka sa svakim beta1, beta2, rc1 ... izdanjem (a brojka
> se
> odnosi samo na osnovni gnom!). U tom pogledu bolji je cvs prenos.
> Prvom prilikom kada budem imao vremena napisacu gnome-cvs.ebuild. Ako te
> zanima, mozemo ovo odraditi zajedno?

Naravno. Javi se pa da se dogovorimo.

> Takodje cu probati nagovoriti glavnog programera deltup projekta da na
> server
> postavi diff datoteke za 2.4.0 --> 2.4.1 izdanje. Vidi
> http://deltup.sourceforge.net .

Zanimljivo! Probacu efetch, al' ako mi ne obori sistem (polomi gentoo)
onda nije ni vredno truda, zar ne? ;-)

Ne znam da li si primetio, ali mi se cini da je Gentoo distribucija koja
veoma brzo dobija na popularnosti? Ono sto je sputava kod nas je
nedostatak veza vece propusne moci jer ovde jos uvek vlada winmodem i
dobra stara centrala koju je svaba ostavio kad je bez'o od ruja... :-(

Pozdrav,
   Branko

--
---