Re: [Serbiangnome-lista] Gnome 2.4.0 - Dropline

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Gnome 2.4.0 - Dropline
Date: Sat, 20 Sep 2003 20:30:04 +0200

On Saturday 20 September 2003 04:20, Branko Ivanovic wrote:

> Ja sam nazalost presao na 2.4 iz Portage-a, te se sad borim sa nestabilnim
> panelom. Zahvaljujuci tome sto vec duze vreme rade na 2.4 izdanju, BMG
> ebuild je stabilniji.

Upravo to.

> Naravno. Javi se pa da se dogovorimo.

Vazi. Daj mi samo malo vremena i javicu ti se kada nesto budem imao ili barem
kada krenem da radim. Razmatram i da uradim izmene u izvornom kodu
gnome-system-tools programa (backend) jer trenutno alati ne podrzavaju ovu
distribuciju.
Interes kod ovog drugog mi je prvenstveno koriscenje gtk2 programceta za
povezivanje na internet koji stize naravno uz network-admin.

users-admin
boot-admin
runlevel-admin
network-admin  <--
timedate-admin

> Zanimljivo! Probacu efetch, al' ako mi ne obori sistem (polomi gentoo)
> onda nije ni vredno truda, zar ne? ;-)

:)))

Nece, radi pouzdano. Trenutno na ftp://sunsite.dk... serveru postoji mali broj
fdtu datoteka ali mozes imati koristi pri prelasku sa kde-3.1.2 --> 3.1.3 .
Autor prati razvojne verzije kernela a od "vecih" stvari tu su i  gimp i
abiword.

> Ne znam da li si primetio, ali mi se cini da je Gentoo distribucija koja
> veoma brzo dobija na popularnosti? Ono sto je sputava kod nas je
> nedostatak veza vece propusne moci jer ovde jos uvek vlada winmodem i

Sigurno. Mladen sa pcdesign-a nudi 1.4 izdanje tako da i to nije lose za
pocetak...

> dobra stara centrala koju je svaba ostavio kad je bez'o od ruja... :-(
Nije sto je ostavio, nego sto ne popravlja kvarove :))))))))

> Pozdrav,
>    Branko
Puno pozdrava, Slobo