Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Zajedno smo jaci (pametniji)
Date: Sat, 20 Sep 2003 09:11:01 +0200

Дана 2003.09.19 12:12, Igor Nestorović је написао:
> Mozemo li nesto da naucimo iz ovog primera?
>
> http://www.desktoplinux.com/news/NS8877796521.html

        Овде ми боде очи оно „Open Source“. Мислим да је то погрешан пут.

        А што се тиче учења... не могу се поредити Финци (или Руси) са нама.

        Мислим да Роске као дизајнер није квалификован за преводиоца, а то је
показао и у пракси. Превод КДЕ-а, у ком сам нажалост и сам имао удела, је
толико лош да нећу да трошим ни време ни живце да га коментаришем. Ја, на
пример, у КДЕ-у имам подешен руски језик, који ми је далеко пријатнији за очи.

        Зато сам са Милошем и покренуо СРД „Уликс“, како бисмо направили
потпуно независан превод целог ГНУ-а који би личио на нешто.

        Поздрав,
        Страхиња

--
((((  +  )))) „Су чимъ ће те изаћ' предъ Милоша
((( IC|XC )))  И предъ друге Србске витезове,