web-translators-pl

Re: [gnu-pl] Re: Prior art

From: Jozef Halbersztadt
Subject: Re: [gnu-pl] Re: Prior art
Date: Thu, 07 Aug 2003 10:24:43 +0200

 Wojciech Kotwica wrote:

Swietne tez sa jego porównania swiat abstrakcyjno-logicznego i fizycznego, a takze dykteryjki o Beethovenie.Ale nie mam tego pod reką, choc mówił o tym w Brukseli.

To znaczy, że gdzieś są zapisy? Gdyby Ci wpadły w oko, daj, proszę,
znać, gdzie szukać.

To sa jego stałe fragmenty gry. Transkrypcja mowy RMS w Cambridge (UK) jest pod http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/stallman-patents.html Ten fragment jest pod koniec gdzies koło 50 minuty.

Udalo mi sie doprowadzic do publkacji w Computerworldzie
http://www.idg.pl/artykuly/artykul.asp?id=34404

To jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy dla nas, Polski,
UE, problem związany z oprogramowaniem, aż dziwne, że tak mało o tym
słychać w branży, prawda? I nie mówię tego wcale ze względu na Twoją
pracę.

Bez przesady. Wpływ Polski na ustalanie tej kwestii może byc tylko taki jaka jest waga polskiego rynku informatycznego. Dla mnie największym problemem jest to, ze sytuacja w której branża rozumiana nie tylko jako komercyjne firmy, ale i reprezentanci srodowiska, a nawet przedstawiciele organów władzy, sa podłaczeni do kieszeni wielkiego biznesu amerykanskiego, jest kompromitujaca dla nas jako kraju. Kasuje nas jako kraj europejski, stawia nas za Turcją i Peru.

Moze byscie sie zapisali tutaj: http://www.fsfeurope.org/

Na listę? Done. Z tłumaczeniami stron FSFE na razie raczej się
nie wyrobię, może kiedy wspomoże nas więcej osób...

Miałem na mysli założenie sekcji polskiej. Wydaje mi sie że prezes europejski jest bardzo zrecznym człowiekiem i staje sie dość wpływową osobą

Pozdrawiam, JH