Re: [gnu-pl] Re: Prior art

From: Artur Skura
Subject: Re: [gnu-pl] Re: Prior art
Date: Fri, 8 Aug 2003 13:02:56 +0200

On Thu, Aug 07, 2003 at 10:24:43AM +0200, Jozef Halbersztadt wrote:
> Miałem na mysli założenie sekcji polskiej. Wydaje mi sie że prezes
> europejski jest bardzo zrecznym człowiekiem i staje sie dość wpływową osobą

Tak obserwując sposób w jaki funkcjonuje RWO ostatnio, hmm, być może
miałoby to sens. Może nawet duży. Jak wrócę to pociągniemy ten wątek
dalej, dobrze? Myślałem o nawet małej grupie, ale osób bardzo poważnie
traktujących to co robią, od początku do końca.

NB Józefie nie mów w drugiej osobie - chcąc nie chcąc stałeś się częścią
"nas"...

Pozdrowienia,
Artur
--