Re: [Serbiangnome-lista] (И)ЈУ-овци у п релазу („транзицији“)

From: Tanović Branko
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] (И)ЈУ-овци у п релазу („транзицији“)
Date: Tue, 14 Oct 2003 00:01:19 +0200

Не желим да о овоме отварам велику расправу, али сматрам да је мој став „нормалнији“ и да има више присталица од твог или од става некога ко стоји наспрам тебе на другој страни...

Слажем се у потпуности молим вас да критике износите типа СРПСКА КДЕ заједница је одбацила мој продлог
зато што .....
или мислим да није добро преведено мада је ово за СРПСКУ КДЕ листу.
У сваком случају понављам још једном не мојете пљувати по једни другима. Ако је Марко Росић се зезнуо на почетку зашто му не дати шансу да исправи или некоме другом, у осталом сви ми учимо на грешкама. Ја не кажем да не треба критиковати рад али без пљувања у сваком случају Марко је доста урадио
када нико није ништа урадио за српску линух заједницу.

Дај боже да се срби сложе.
Поздрав свима тане.