Re: [Serbiangnome-lista] (И)ЈУ-овци у прелазу („транзициј („транзицији

From: Milos Rancic
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] (И)ЈУ-овци у прелазу („транзициј („транзицији “)
Date: 14 Oct 2003 17:17:04 +0200

On уто, 2003-10-14 at 16:00, Страхиња Радић wrote:
> Дана 2003.10.13 14:37, Toplica Tanasković је написао:
>
>       Управо се ради о томе да то није некаква „философија“, већ врло
> конкретна ствар и не би је требало мистификовати. Линус је за своје језгро
> узимао програме из оперативног система ГНУ и покупио све заслуге само за себе.
> То је најпрљавији трик, крађа, кршење ауторских права, назовите то како
> желите,
> који је рачунарски свет икада видео, ако се изузме откуп, прерада и
> лиценцирање
> CP/M-а IBM-у од стране Била Гејтса. С том разликом што је Гејтсов корак
> [...]

Sumnjam da Linus ima neke posebne veze sa ovim. Problem je u tome sto
multinacionalne kapitalisticke firme zelele da istisnu ideju GNU-a, pa
makar eufemizacijom: Znaci, nije GNU, GNU/Linux, nego je Linux. To nije
delo jednog covekga, vec je delo masovne medijske manipulacije. Dakle,
nije Linus ruzan, prljav i zao, nego su to velike kompanije, kao sto su
SUN, IBM, Microsoft itd.

Pozdrav,
Milos