Re: [Serbiangnome-lista] żŕŐŇŢÔ ÔŢ ÚăÜŐÝâĐćŘřŐ gFTP-Đ

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] żŕŐŇŢÔ ÔŢ ÚăÜŐÝâĐćŘřŐ gFTP-Đ
Date: Sat, 18 Oct 2003 11:00:32 +0200

Autor: Danilo Segan <address@hidden> [DS]
MsgID: address@hidden
Datum: Sat, 18 Oct 2003 00:53:38 +0200

DS> Sto se tice ostalih "kodiranja", cini mi se da gotovo svaka C
DS> biblioteka obezbedjuje i neku vrstu transliteracije, pa me ne bi cudilo
DS> cak ni da kada se postavi cirilicni prevod, a lokalitet sr_YU.ISO8859-2
DS> dobijete latinicu (zapravo, ovo i treba probati, pa ako je tako i jos
DS> ako niko nece da odrzava zasebno address@hidden prevod, da ga batalimo).

To već odavno radi kod mene! lokalitet mi je sr_YU.iso88592 a klavsa radim
u UTF-8 ćirilici, i imam latiničnu lokalizaciju programa. Sad, ne znam kako
je kod gtk+2 programa, jer recimo kod mene na istom lokalitetu GAIM je u
ćirilici, tako da nešto nije kako treba :|

--
      URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 104794867
     Registered Linux User #280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX

              [ Trenutno ne slušam ništa, u bedaku sam ;-O ]