Re: [Serbiangnome-lista] Izbor dodatnih reci

From: Igor Nestorović
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Izbor dodatnih reci
Date: 01 Sep 2003 16:47:44 +0200

Pozdrav svima,

Imam primedbu na izbor prevoda reci "Font" u "Font".

Zar nas jezik nema prevod, a to je "Pismo"?

Sa druge strane, "Applet" cemo prevoditi kao "Programce". Zasto
deminutiv? Jer je ikona mala? Po meni bi bolje bilo da ovde ostavimo
"Aplet" a da "Font" prevedemo kao "Pismo".

Ovde bi zeleo da kazem da se ne slazem za uvodjenje deminutiva u prevod.
"Dialog box" mislim da bi valjalo da se prevede kao "Dijalog prozor".
Nisu svi prozorcici dijalog prozori.

Sta vi mislite?